Thursday, February 26, 2009

Gadget Junkie. wahaha

i am. that is me. tengok la, tak bersyukur langsung. dulu beria nak pakai sony yg dimiliki skang. bila nokia dah kua model baru, touchscreen lagi, nak itu pulak dah. tak patut laa. isk. tapi takpe. ni keinginan memiliki je. nak beli bukan dapat pun. takde duit kann. jadi sedar diri sendiri. heheh.. ;p
ape ape pun, mari lihat sekali imbas kepada nokia model baru ini, 5800 XpressMusic.
macam cun je kan.. dah la kale merah itam. touchscreen plak tu. ish.
haa.. yg ni tak paham nih. bagi microSD sampai 8GB.. nak sumbat ape!!?? sumbat haku dalam tu. gile.! boleh simpan 1000 lagu. nak mampos?? sape nak dengar lagu beribu tu?? haku je 3 jam dalam bas balik joho dengar 40 lagu dah tetido2. kalau start dengar 1000 lagu tu skang, taon bila pulak nak abes?? esok lusa kot. haha.. gila muzik terlampau kalau camni. ngahahaha.
xoxo,
[New_RuLe]

2 kata pujok rayu..:

DIK AN said...

Simpan la Lim kat dalam tu. Time boring boleh keluarkan, ajak sembang.

.nurulshakinah. said...

heyy. apo kono mongono eh??
adehh.
=p

 
Blog Template by suckmylolly.com : Header Image by Roctopus