Thursday, June 4, 2009

hari khamis. =)

hye. "Happy 17th Birthday Dear Younger Sister, Nurul Fatimah Az-Zaharah!!" yepp. anda punya umur sudah meningkat. dan akhir tahun ini anda akan menghadapi SPM. best of luck 4u sis. i know u can do it. u go girl!! (mesti ko tak caye akak wish ko bebaik camni kan?? haha.) biaa la. skali skale nak berkasih sayang ape salah.. ye idok?? heheh. ;p ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sbenanye nk cakap pasal siang tadi. disebabkan sekarang dah hari khamis 4jun09, maksudnya 'siang tadi' tu hari rabu 3jun la. yeaa yeaah. i know. saya dah merepek. okayy teruskan nurul ashakinah. Rabu, 03062009. bangun pagi tak breakfast mandi kumpul-kumpul baju kotor tadah air dalam washing machine half-auto letak dynamo amik kumpulan baju koto tadi campak dalam washing machine dan wash. terus ke laptop untuk melayari internet dengan pakaian rumah dan keadaan yang berada di tahap yang paling selekeh sekali, secara tiba-tiba saja menerima panggilan telefon tanpa wayar daripada cik Fadz. "Nurul, jom kua." "Haa??? (kn smlm da kua!! ade ape plak ajak kua lg nie. abah kasi ke. adehh)" "Yela, kua." "Nape? Bile? Nak pegi mane?" "Skang la.! Jumpe kat BP Mall k." "Whattt??!!! SEKARANG??? Gile ape??" "Haa la. ko siap skang. kitorang tunggu kat sane taw." "Alamak.. err.... aa. ok ok. Hee." dan akhirnya saya terus berlalu pergi menyiapkan diri untuk keluar. nasib baik baju basuhan saya (ehh salah. basuhan mesin half-auto tu sbenanye.) dah habis siap di-spin-kan sume. tinggal sidai je. adoii. sesampai saja di sana, Fadz dan kengkawan dah pun menghabiskan 9 buah lagu di karaoke. dah tu, pasni nak pegi mane pulak?? entah laa. haish, baik saya menambah lagu sebarang dua dan menyanyi sebentar. okay okayy. i sing I'm Yours && Lucky by Jason Mraz. habis karaoke secara berjemaah. nak pegi mane pulak ni?? cik Fadz nak tengok nite@d museum II. adoiiy laa. saya baru saje menonton movie tersebut akhir minggu lepas la cik kak oi. dah tu, takkan la nak duk melahu tunggu dia tengok movie 2 jam tu. nak taknak, tengok jela movie lagi. nasib baik banyak choice. dan nasib juga yang baik kerana ada kawan. heh. akhirnya dari takde duit pun jadik ada untuk membayar tiket cerita Monsters vs. Aliens.!! haiihh. nasib lagi yang baik sebab movie tu best. bodo si Bob tu! haha. mesti kata aku mengarut bebel tahpape la tu. fine! memang pun saya sedang mengarut nie. puas hati?? ni blog saya, saya punya suka la nak kata ape pun. sebok pesal? haha emosi tetibe kann. huhu ;p btw, saya suka si "Insectosaurus" tu. dia sangat comel walaupun bersaiz gergasi dan tidak bercakap. pergilah menonton kawan kawan. post bergambar yang mengarut lepas-lepas ni ok. malas nak letak dalam post ni. tengok poster movie ni cukup. gudbye and hav a nice day. =)

3 kata pujok rayu..:

Syafy. said...

U r tag yang. =)

Eh. Insectosaurus sangat comel kan? =))

DIK AN said...

Blah la...pergi tengok wayang x ajak.

.nurulshakinah. said...

ekeleh dik an..
emosi pesal??
uyeaahh..!!

yeaa yeaah syafy dear.
insectosaurus memang SANGAAAAAATTTT comell!!!!!
dengan si BOB yg bodo tu.
klaka je. hahaha

 
Blog Template by suckmylolly.com : Header Image by Roctopus